Adelimm 25+2 haftalık hamıleyım kızlar karnım ağrıyor bugün bıraz hareketlıydım bebeğim oynadı mı onu da hıssetmedım? Bu durumu yaşayan varmı fıkır verebilecek?
ygmr Adelimm canm.bende 19 hagtalul.hamuleyim ama benimde agrio her agrianida bebekten sanmayalim usuymusuzdur falan belki yorlmaktan dr yada
MosKaz Adelimm Belki çok haraket yapmışsındır, yat dinlen, geçer. Korkulacak bi şey yok. Bende dün baya yürüş yapıldı alış verişte geldim ağrışarım vardı, bugün geçti.
Adelimm ygmr ya bılıyorum da tedırgın oluyorum belkı de üşüttüm normalde pek hareketlı değilim çlışmıyorm zten bugun de hareket edınce bebek alışkın değil durdu herlde. Karnımda ağrıyor google da yazanlarda ztn felaket tellalı 🙁