Papatyaa_01 Zeynoahm 34 35 gibi düzenli yemeye başladım günde 3 4 felan yiyorum, birde ahududu yaprağı çayı içiyorum
Derya034 Zeynoahm Ben gebeliğimin ilk gününden buyana yiyorum şuan 36+4 ama öyle birsıkıntım olmadı erken doğum vsayre ve hiç açılmam yok 3nisanda sezeryanım
Yarensezer Zeynoahm hiçbir şey olmazmış 😊 Sadece gebelik şekeri riskinden dolayı çok fazla tüketmemek lazımmış.