Melike7676 Merhaba dün doktora gittim 30. Haftadayiz ve bebeğimin azicik fazla suyu olduğunu söyledi doktor. endişe etme dedi ama elimde değil kötü bir şey olmaz değilmi..
Selim_Alparslan Melike7676 kuzum benimde suyum biraz fazlaymış 20+0 da gitmiştim ben bana diyet beslenilecek dedi tatlı çikolata hamur işleri vs yasak ama çikolata konusunda durduramıyorum kendimi 😞
Birsenvergili Melike7676 Benim de senin gibi aynı meyveden dolayı oldu benim meyveyi kestim sonunda suyum düzenlendi neden olduğunu söylemedi mi ?
Selim_Alparslan Birsenvergili meyve bende çok yiyorum canım özellikle tatlı mandalina her hafta 3 kilo falan bitiyorum ondanda olmuş olabilir mi 🤷🏼♀️
Seydanur 30 haftaligim ilk haftadan berri su fazla dedi..erken doğum riski olabilir dedi ..onu yeme bunu yeme Dedim zıkkımın kökünü yem 😁😁 Valla benim ne yaptım ise azalmadı.. ondan allaha bıraktım kendimi bebeğini.. korkma sende..biraz karnımız fazla büyük olacak okadar ..
svmeybgl Selim_Alparslan şekerden dolayı oluyor genelde yediğiniz mandalina kilosu çok fazla günde bir tane yemelisiniz . Meyveninde fazlası zarar 🙃
Busratye Benimde suyum fazlaydı 38 oldum hala çok rahat hareket ediyor. Şekerden dolayı olabiliyormuş bu durum
Melike7676 Benimkini hep iyiydi nedense bu sefer öyle dedi 2 hafta sonra yine bakılcakmış hala öyleyse yeniden şeker testi yaptırmamı istedi.. ilk testte normal çıkmıştı
Selim_Alparslan svmeybgl evet canım çok abarttım ama yedikçe yiyesi geliyor insanın birde çabuk bitiyor ya 🙂