Aslhnam bsra4213 ay hadi inşallah kuzum güzel haberler bekliyoruz senden inşallah vardır bebiş annesi 😍🤲🌺
bsra4213 Aslhnam ya sonuç çıkmıştır da sağlık ocağından verdim doktorum öğleden sonra gitmiş alamadım e nabıza da düşmedi daha Seher112
bsra4213 uzlet canım kasık ağrılarım var sırt ağrım var akıntım da var da öyle mide bulantısı falan yok
Seher112 bsra4213 sağlık ocağında kan verirken barkodunuzun resmini çekin e nabıza çok geç düşüyor çünkü barkod fotsu çekerseniz sağlık ocağı sonucu yazıp görebilirsiniz