yagizegemom gggb daha gitmedim kuzum 4 de randevum 🐣 az kaldı valla bakalım beyefendinin keyfi nasıl hiç gelmeye niyeti yok 🥹😅
Papatyaa_01 yagizegemom sizede geçmiş olsun, bizde 37+3üz bende bu konuda endişe ettim hep doğum oluverirde bebişime sıkıntı olur diye ama olmaz inşallah Allahım sağlıcakla kavuştursun bebişlerimize 🤲