Merhaba kızlar reglime 7 gün kaldı. Ovulasyon takibi yapıyorum 13 martta pik ve çatlamayı yakaladım. Değerlendirdim.
Bugun lh testi yaptım bu sekilde pike çok yakın çıktı.
Kaset gebelik testi negatif, sizce tekrar mı yumurtluyorum yoksa gebelik oluşuyor olabilir mii?
