Sumeyye-88 Merhaba kızlar hurma genelde son aylarda yenir ama ben 14 haftalik hamileyim birkaç gündür yiyiyorum aklıma takıldı da bi zararı olur mu sizce
eylulmihrasmom Sumeyye-88 bilgim yok üstte kalsın ben de merak ediyorum 9 haftalık hamileyim canım istiyor
Kirmizibalik1 Sumeyye-88 Yani ben hamileliğin basindan beri yiyorum , gunde 2 adet. Cevizle bademle bir o da bi öğün. Cok fazla yerseniz ozaman etkisi oluyor sanrım
Hzzz Sumeyye-88 hayır hurma yememen gerekir dediğin gibi son aylarda açılma için ananas ve hurma öneriliyor.
Ferdane23 Sumeyye-88 ilk aylarda fazla yenmemesi gerektiğini duymuştum rahim ağzını genişletiyor diye doğuma yakın yenmesi daha iyi olur ama 1-2 tane yemeden bişey olmaz