Kızlar. Dün akşamdan beridir karnımda bi rahatlama var ayağa kalkarken otururken falan kendimi aşırı hafif hissediyorum. Karnımda da sertliği bulamıyorum. Göbek deliğinin alt kısmında tutabiliyorum ama beni rahatsız etmiyor. 17 haftalık hamileyim. Normal mi bu durum. Kanamam falan yok. Bulantı kusma vs durumlarım baştan beri olmadı gibi bir şey. Anlayamıyorum o yüzden bi terslik var mı yok mu 😔😣