mariapuder
Daha gebeligin basindasin canim, bende o haftalardayken adet agrisi hissi vardi, doktorum rahim buyudugu icin demisti, kasilmalar vs normal goruluyor , sancin cok artmassa, akintida kirmizi leke vs gelmesse bir sikinti oldugunu dusunmuyorum, merak etme 😊