Anneolmak188 myangelson 4 gibi gelirde bi arkadaşım şimfi dediki gece olması normal ama gündüz olursa şuan devam ederse git bendede oluyordu dedi bide sancın olduğu an gitmen lazım dedi
myangelson Anneolmak188 4 gibi baya geç ya senin gitme imkanin yok mu ki taksiyle falan doğum sancısı falansa önlenir çünkü 😕
Anneolmak188 myangelson 68selda06 Kızlar gittim çıktım çocuk doğum pozisyonu aldı diye rahim yer değiştirdiği için olmuş ağrım olurmuş su gelene nişan gelene ve 1 dkda bir ağrı olana kadar dayan dedi
68selda06 Anneolmak188 iyi bari doguma erken daha yazik çok geçmiş olsun teşekkür ederim geber verdiğiniz icin