Mdmdkndbhrye
Merhaba kızlar bugun hastaneye gıttım 2 hafta once gıttıgımde sut hormanum yusek cıkmıstı 45 dı sımdi ise 0,80 cıktı yanı dusmus doktor super dusmus dedı ultrosonla baktı cocougun turunacagı yer kalınlasmıs fln hersey ıyı dedı adet gununu bekleyecegız fln dedı 1 hafta var adet olmama cocugun tutunacagı yer kalınlasması ıyı bır seymı bır haftada cocuk turuna bılırmı olurmu tesekkurler😘