ozlemm-123
Ben hamile olmadan baya öncesinde kullanıyordum sonra hem uyuşturduğundan hem de beni bitki gibi yaptığından kendi isteğimle bıraktım.. Doktorlar ailem bırakma dedi ama benim gözümde uyştrucudan bir farkı yoktu.. Kendi tedavimi Allahın izniyle kendim bulup uyguladım.. Aklıma hep güzel beni mutlu edicek şeyler bulmaya çalıştım, netten hep güzel doğa köy videoları izledim, bir süre haber hiç izlemedim, duygusal şarkılar hiç dinlemedim sadece hareketli Karadeniz şarkıları dinledim hergün.. Arada çıktım yürüyüş yaptım.. Şimdi 2-3 güne bir hala arada geceleri nefes alamıyorum veya içime sıkıntı bunaltı çöküyor.. O zamanları dua ediyorum, zikir çekiyorum, ağlicam gibiysem ağlayıp rahatlıyorum.. Sonra sabah ola hayrola diyip uyumaya çalışıyorum.. Sabah uyanınca bütün perdelerimi açıp biraz dışarıyı izliyorum.. Hava güzelse balkonu pencereleri açıyorum hem evi havalandırıyorum hem kendim havalanıyorum biraz.. Şükür hepsi geçiyor o zaman rahatlama geliyor..