Melikeeeeee1107l8 süt kesiği gibi ya da hafif yeşilimsi akıntılar galiba mantardan oluyor buda gebelikte olması normal doktoruna danışırsan vajinal fitil veriyor bende yeşil akıntı oluyordu ama bebeğime bi zararı olmadı mantarın , kahve ve kanlı olursa tehlikeli diye biliyorum