Hediye_00 Tugba_23 ben korsede takmadım çarşaf sarmıştık hastaneden eve gelir gelmez hiç göbeğim kalmamisti yine bundada öyle yapıcam inşallah
Tugba_23 Eemoom benim karnımın ağrısı daha bugün geçti sancılarım falan doğum yapalı 4 gün oldu bugünle beraber bende bugün takayım diyorum ama herkes bağırsak sorunlarından va bahsedince korktum açıkçası
Eemoom Tugba_23 doktorum bana hemen takabilirsin hiç bir sorun olmaz demişti. Bende hemen kullanmaya başladım. Ama pek düzenli takmadım