selinbirincisezen Kızlar 3.39 çıkmış bu ama normal mi bu seviye bilemedim şimdi telaşlandım biraz haftam 16+3
Waris selinbirincisezen 5 e kadar normal kabul edilir ama her cihazın referans aralığı farklıdır zaten yanınsa yazıyordur görürsünüz.
myangelson selinbirincisezen 0-5 arası normal kabul ediliyor genelde tahlillerde referans dışı mı gözüküyor?
asyasemin Normal merak etmeyin referans değeri de olsa. 80-90 larda olması lazım ki ciddi bi tehlike arz etsin
selinbirincisezen asyasemin cok tesekkür ederim 17 haftalık bir düşüğüm var enfeksiyondan ondan ötürü korkuyorum