01Melisa01 Merhabalar 13 haftalık gebeyim bulantı ve kusmam çok fazla prilam kullanıyorum ama fazla fayda etmiyor benim gibi olanlar nasıl baş ettiler bu bulantılar ne zaman geçecek ya
Rumeysaclk Bende 15 he hamileyim maalesef prilam bende de işe yaramadı. Geçmiyor hatta günde 2 ye çıktı kız bebeklerde olur böyle dediler birazda ailesel maalesef :( inşallah kısa sürede geçer