Merycan65 sizinle hikayeler benzer , ilk 28 de bana dedi bacak boyu kısa görünüyor ama çok az , 32 de çalışamaz raporu için gittim 3 hafta bacak ve göbek geri dedi , ,33 e girdik bakalım bugün perinatologa randevu vardı ama doktor amniyosentezi kabul edeceksen bakayım dedi kabul etmedim muayene de etmedi bu yüzden , yarın başka bı özel doktora gidecem 33-2 oldu ,inşallah daha çok gerilemistir 😞 ben oksapar kullanıyorum kan pıhtılaşma var acaba ondan mı oldu bilmiyorum