GzdeSar
Kızlar selam , esenyurt reyap hastanesine gidiyorum 24+4 haftalık hamileyim ama annemin çalıstığı iş yeri doğa hast. İle anlaşmalı ve doğum ücreti reyapla arası indirimle yarıdan daha fazlaya geliyor . Bende doğal olarak doğumu doğa hast. Demi yapsam dıe dusunuyorum . Burda doğum yapan lar var mı ? Nasıl hastane ?