Guness09 Merhabalar,20.haftadayim 2.gebeligim olmasına rağmen hissedemiyorum hareketlerini.cok nadir karnında değilde rahime pıt pıt şeklinde baskı hissediyrm bebek mi acaba diyorum ama endişeleniyorum..
Kiraz53 Guness09 evet bebek o çikolata ye üstüne bol su iç sırt üstü uzan eğer yine olmazsa soluna yat kesin ise yarıyo
H_a03 Guness09 bnde 19+5 dediğiniz gbi rahimde doğru pıt pıt şeklinde hissediyorum ikinci bebiş benim de hareket mi gaz mı diyorum gaz da orda olmaz heralde bebek hareketi diyorum. 🙂
Guness09 H_a03 ilk gebeligimde çok erken hissetmiştim ve çok netti şimdi böyle olunca endişelendim sağlıkla gelissinlerde bekleriz ne yapalm
H_a03 Guness09 ben ilkini 20 hafta da hissettim bunu da ya 20 yada daha ileri bi tarih sanırım benim detaylı 10 Nisanda
Ozgulturk Haftadayım 2. Gebeliğim geçtiğimiz haftalarda bir kaç seyirme şeklinde hareket oldu ama artık yok gibi . Gaz mı yoksa hafif bir kıpırtı mı anlamadığım bir şey ama gaz gibi . Çok endişeleniyorum doktora gitmemek için zor tutuyorum kendimi 🥺
Guness09 Ozgulturk bende sabrediyorum bu hafta cuma günü detaylı ultrasonun var gün geçmiyor sanki.iyilerdir iyi düşünelim tek değilmişiz normal demek🤔