Malesef iyi haberlerle gelemedim üfürüm var kalbimizde
Biliyorsunuz başımıza gelmeyen kalmadı birde 8 günlük sünnetliyiz.
Çocuk nörolog saat 11:30 da bakacak kuruldan gelmesini bekliyoruz
6 tüp kan verdi o minicik bedeniyle 15 gün sonra çıkacakmış sonuçlarımız bugün birazı çıkacak bilgi verecekler çaresizce bekliyoruz kafam Allah pullak duanızı eksik etmeyin yavrumdan ayetel kürsü okur musunuz güzel anneler doktorlar yarısı tanıyor bizi 1 hafta kalmıştık Yenidoğan’da son gelişiniz olur inşallah dediler çok güzel ilgilendiler Allahrazı olsun 🌺
sizden de razı olsun Rabbim inşallah güzel temiz sonuçlarla geliriz🌺