Kızlar merhaba cuma günü saat 9 da yatışım yapılacak spinal anestezi ile sezeryan doğum yapacağım. İlk doğumum ve haliyle korkuyorum spinal ile doğum yapanlar artılarını eksilerini paylaşır mısınız . Sonrasında uyuşukluk geçtiğinde çok ağrı oluyor mu. Ve ameliyat sorasında heyecan panik atak tansiyon falan olduğunda hemen müdahale ediyorlar değil mi