Denizisb hormonlardan dolayı normal demişti doktorum.sadece yeşil ve sarı olursa,yanma gibi şikayetlerin olursa mutlaka gel demişti.bi ara tamamen geçiyor sonra tekrar başlıyor bu aralar yoğunlaştı mesela :) 29+3’üz bu arada doğuma kadar artar büyük ihtimalle