Linaa90 hasta olsa aldırıcak mısın kafasını anlamıyorum, bu teşhis için yapılan bir test sonuçta. Mesele aldırıp aldırmamak değil ki insan kendini hazırlamak isteyebilir maddi manevi olarak özel bir çocuğa.. ben önce ikili yaptırdım, eğer bir sorun görülseydi nipt yaptırıcaktım para tuzağı olduğunu da düşünmüyorum ayrıca