3 gebeliğim 23+3 haftalık ve 10 kılo aldım o kısmı gectım karnım 9 aylık gıbı şimdiden. ama ne 1. Ne 2. Hamileliğimde boyle dgldi. Ve bu benı korkutuo daha tam 17 haftam var. 41 de dogururum. Nasıl tasıyacam nolcak bılmıorum. 3. Ve 4. Gebelıgı olanlar karın gercktn bu kadar buyuyor mu