Semanurkaplan67 İlk başlarda kanaması olup 6 ile 7 haftalarda durduktan sonra kaçıncı haftada bıraktınız progestani
Esraguvennn Semanurkaplan67 valla ben 3 ay devam ettim ilk gebeliğimde. Sonra bıraktırdı. Şimdi de 7+1 oldum önce 200 mg kullaniyodum dün 100 mg düşürdü. Günde 2 kere içiyorum. Bunu da böyle iç sonra günde teke düşelim sonra bırakalım dedi
anapanda12 Semanurkaplan67 10 haftadan başladık 34e kadar kullanacağım sanırım şuan 22haftadayım ( benim rahatsızlık rahim ağzı kısalığı bu yüzden uzun süre yüklü dozajlar kullanıyorum)
Semanurkaplan67 anapanda12 geçmiş olsun benim 6 ve 7 haftalarda kanamam oldu onun için kullandım 16 hafta olacam 2 gün sonra 16 haftada kes demişti doktorum
Emily-36 Merhaba Ben 2 aylık hamileyim kahverengi akıntım oluyor bu 3 gündür progestan kullanmama gerek var mı?
Mommy61 Semanurkaplan67 ben o ara kullandım 1 hafta sonra bıraktırmıştı erken doğum riski olunca 17den 35e kadar kullandım
Semanurkaplan67 Mommy61 hayırlısı bakalim bana 16 hafa dedi bende kontrole gidene kadar bırakmayım diyorum bilmem valla
mervegrk Semanurkaplan67 bende 6+2 de çok hafif leke şeklinde kanamalar ile doktora gittim başkattı bugün beni. Doktor kanama sebebi olarak size be söylemişti? Sadece düşük riski var mı dendi size de ?
Surprise Semanurkaplan67 bıraktım olmadı çok şükür ama Dr kontrolünde ve ilişki yasak kanama durumunda