Rwerdst Zbyde34 kızım olursa şifa düşünüyordum bende. Kulağına şifanur okutmak istiyordum ama oğlum oluyor hayırlısı olsun inşallah 🥰
anapanda12 Zbyde34 ben bu isme aşık biriyim ya hatta gençken yazdığım hikayelerden birinde bu ismi kullanmıştım ama kendi kızıma koyma kısmını biraz geç hatırladım 🙃 Ahşen Şifa olabilir
birkucukumut0811_ Kız kardeşimin ismi çok hoş çok güzel ve nadir duyulan isimlerden emin değilim ama ben kardeşimle birlikte 3 kişi de duydum sadece adı gibide şifa dağıtıo bizde el var kız kardeşime geçmiş afedersiniz tukurugunden kuru yara iyileşir elini ağrıyan yerimize koysa gecer çok güzel isim bence 🥰😍🤩
Stella55 Bence çok güzel bir isimmiş. Umarım ilerde evlendiğinde eşi “şifayı kaptık” esprisi yapmayı unutmaz 😀
Zbyde34 anapanda12 bende dün instagram da küçük bi kız gördüm çok tatlı adı şifaymış çok hoşuma gitti bende isim arayışındayım çok nadir bi isim oldğu için mantıklı mı bu ismi koymak diye soruyum dedim pekte nadir değilmiş biliyomuş çoğu kişi sevindim 😊
Zbyde34 AYSEL9733 adıyka büyüsün inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah bizim daha çok var
Mutlulukkk Zbyde34 cok guzel bence. Şifa hüma, şifa erva, azra, amine, zeynep,sare, meryem. Bunlarla da olabilir 😊
Mutlulukkk Zbyde34 bence olur yaa guzel ve degisik geliyor. Kizim olsaydi aklima bu isimler gelseydi dusunurdum bende yani 😊 tabi tercih sizin yine 😊