Zmraemr Arkadaşlar bu yaban mersini çok güzel birşey ben kurban bayramında memlekete gitmiştim ordan topladım 1.5 lt su şişesine ve hep yiyordum yazısının tadi biraz ekşi oluyor ama
Geçen gün buzdolabında bir buçuk su bardağı kadar kalmış kaynattim komposto yaptım çok güzel içiyorum 🙂
Diğer adıyla yaban mersinine karamuk derler birim oralarda 🤗