nurtug İkinci çizdi gözükmüyor.Gördüğüm kadarıyla erken gebelik testi yapmışsınız ama bayağı erken yapmışsınız.Ben regl gecikmemin 4. Günü yaptım silik bir çizgi çıktı ertesi günde beta verdim 211 çıktı.Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah ♥️