Mommy61 valla ben 22 den 24-25 e kadar yattım sonra evde dolandım sonra haftada bi pazar marlet falan derken son zamanlarda sürekli gezdim. Sakınan göze çöp batar diye. Ama ağır iş yapmadım, gezdim dolandım ama fazla yürümedim falan. Çok şükür bugünleri gördüm. Doktorum 34 de bırak dedi ama elimde bşraz ilaç kalcak 36 ya kadar gider acaba kullansam mı dedim sonra vazgeçtim bu sefer de kaçar çocuk gelemzse napcam diye 🤣🤣