Kızlarr günaydın 😌
Öncelikle gebelik döneminde ne sıklıkla yulaf ezmesi yiyorsunuz?
Ben her gün haşlanmış yumurta yiyorum normalde ama artık işe gitmeden önce her sabah yedikten sonra bulantı yaşadığım için protein oranı fazla olan yulafla yumurtayı dönüşümlü yemeyi düşünüyorum
Gebelikten önce çok yerdim süt ile yulafi pişirip çikolata, fındık fıstık tarçın vs suslemeyi, yeniden dönmem istiyorum bu rutine
Sorun şu ki sabah 7 de uyanıyorum ve yulafi pisirsem, soğumasını beklesem falan asla yetisemem 😌
Yulaf ezmesini akşamdan yapip o pudingimsi formu kaybetmeden tüketen var mı ? Tadında falan bozulma oluyor mu ? Ben yapıyorum puding kıvamında, yarım saat gecincr yulaflar sütü iyice çekiyor ve sadece yulaf kalıyor.
Evet derdin bu mu demeyin, çalışan bir kadın için kahvaltıyi güzel yapmak önemli, vakit daha da önemli. Hadi bana fikir verelim kızlar 🙏🏻😻😻🥰