Merhaba kızlar 17 haftaya yeni girdim dün geceden beri göbeğimin solunda ve sağ yumurtalığıma yakın bir yerde ara ara iğne batması şeklinde ağrı hissediyorum bu gebelikte normal karşılanmalı mı çok rahatsız eden bir ağrı değil ama doktora başvurmalıyım bunun için bilemedim….deneyimlerinizi aktarırmısınız bana bu konuda