Beyazeller benim yegenimde vardi gecen sene aldilar yurt disina ciktilar bu sene, bana bedavaya verdikleri halde almadim😅
Yegenimi hatirliyorum az birqz ayaklandigi zamanlar da korkuyoduk uyurken, agzini çenesini vurdu birkac kez ayakta denge saglayamiyor daha kucuk ama hareket de ediyor. Acikcasi ben bana kaba geldigi icin almadim. Parkyatak daha sevimli yer kaplamaz cocuk icin guvenli diye düşünüyorum