Fatma027 2prensesannesiiii Hissettim çok şükür canım. Bugün biraz hareketlendi ama çok değil yine. Doktora gittim kontrol etti arada böyle olabilir dedi. Birde bebeğin ters olduğunu söyledi 😔
2prensesannesiiii Hiyaku amin canım inşallah 🙏🏻 haber ver bize de hayırlı güzel haberlerin olsun inşallah 🙏🏻 🥰🧿
Fatma027 2prensesannesiiii Bilmiyorum doğum pozisyonu olarak mı dedi yoksa o anki pozisyonundan mı bahsetti. Kafası göbeğimin yanında ayakları aşağıdaymış. Değişir mi acaba bir önceki gittiğimde de aynısını demişti bu doktor.
2prensesannesiiii Fatma027 ne demek istediniz anlayamadım diye sor bi dahakine aynısını derse sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım 🙏🏻
2prensesannesiiii Tatli-cadim2023 haftamız aynı ben de 30+1 im bugün peki ne dedi dr nasıl geçti görüş gününüz bizimde cuma günü allah izin verirse 🥰
Tatli-cadim2023 Fatma027 şu an bişey demedi sadce kilo filan soyeldi bu sefer kan filan almadılar sorun yok dedi gayet iyi dedi 1.500 Gr olmusuz
2prensesannesiiii Tatli-cadim2023 yaaaa maşallah 🧿 ben en son 27 de gittim 1067 grdı bakalım biz kaç olmuşuz🥰🙏🏻