Mhande ben ilaç kullanmamak için direndim nene limon çayı yaptım limon bal sıcak su içtim tereyağ pekmez kızdırdım bol soğan, turşu..hiç bişey düzeltmedi kullanmak zorunda kaldım Largopen kullanıyorum bebeğe hiçbir zararı yokmuş dr um hepsini bitir dedi ilaç zarar vermez ama hastalığın zarar verebilir dedi 4+5 im şuan. Birkaç gündür kullanıyorum ve toparladım balgamdan hapşırıktan akıntıdan uyuyamıyordum. Her geçen gün daha iyiyim. Bence dr a görünün boğaz enfeksiyonu maalesef ilaçsız geçmiyor