Ley2020 Günaydın herkese, adetime 3 gün kaldı. Az önce ilk idrarımla bu testi yaptım. Yurt dışında yaşıyorum. Eczaneden bu testi aldım ama sanırım pek güvenilir değilmiş. Ben mi yanlış görüyorum yoksa ikinci çizgi var mı? 🫣
cerenakgl Ley2020 Evet ikinci çizgi silik. Ama idrar testine pek güvenmiyorum ben. Kesin sonuç için kan testinde ver🥰
cerenakgl Ley2020 Markası ne kadar iyi olursa olsun idrar testinde illaki yanılma olabiliyor. Bi arkadaşım iyi bir markanınkini 3 aylıkken yapmıştı. Hamile olduğunu biliyordu ama test etmek için. Gene tek çizgi çıktı. En yakın zamanda kan testi verebilirsin
Ley2020 cerenakgl Allah allah, ne değişikmiş. İlk fırsatta kan vereyim ben. Buradaki doktor sistemi de maalesef Türkiye’ye göre çok farklı. Kan vermeye nasıl ikna ederim acaba 😂
Ley2020 cerenakgl genel anlamda pek tahlil yapmıyorlar. Özel hastaneler yok burada, hep devlete bağlı. Ama adet olmazsam kesin kan tahlili yaparlar diye düşünüyorum
Gamze_cnky Ley2020 valla ben bunu bir çok postta görmeye başladım. Yurt dışında aylar sonraya randevu aldım diyenler sizin gibi bakmıyor diyenler … yurt dışında sağlık nasıl ilerliyo. Ölüme 5 kala mı olması lazım,ilgi için?
Egelikiz Ley2020 Canim Ben bi defasinda testim positiv cikti dedim Hastane Überweisung ( sevk kagidi) istedi ev doktorundan Überweisung aldim yaptirdim Kadin Doktorlari kolay kolay yapmiyo InsaAllah seninki yapar Hayirli güzel haber alirsin 🤲🏻❤️❤️
Ley2020 Egelikiz Yarın sabah başka bir markanın testini evde yapıp ev doktoruma gideyim diyorum. Ev doktorumuz çok iyi, komşumda da kan testi yapmış. Ne hissedeceğimi bilemedim 🙈
Egelikiz Ley2020 Tamam canim InsaAllah yarina daha koyu sekilde görürsün o cizgiyi kan testinide yaptirirsin InsaAllah 🤲🏻❤️❤️ Ben ev doktoruna sordugumda sonuc iki gün sürer dedi hastanede hemen cikmisti en gec 1 Saat icinde falan 😂 InsaAllah yarin Hayirli güzel haberler yazarsin güzelim 🤲🏻😍
Ley2020 Artık testin üstünden epey zaman geçti ve böyle oldu. Kuruma çizgisi mi oluyor bu? Bilen var mı?
cancik Testi hiç bilmiyorum ama erken gebelik değil kaset testte çift çizgi görene kadar beklemeni öneririm
Egelikiz Ley2020 Canim en güzeli baska markayla Sabah ilk idrarla bi daha dene InsaAllah Hayirli güzel sonuc cikar burayada Hamileyiimm diye yazarsin 🤲🏻❤️❤️
Ley2020 Egelikiz inşallah canım, çok teşekkür ederim. Allah herkesin gönlüne göre versin 🤲🏽 sabah yine haber veririm 🙈
Egelikiz Ley2020 Ne demek canim Aminn hakkimizda daima herseyin Hayirlisi Olsun InsaAllah Sen Hayirli güzel sonuc alirsin 🤲🏻❤️❤️