gul-lale1 Merhaba kızlar,bu gun 6haftalik olduk ama aşırı mide bulantim yok,ara sıra oluyor, aşırı bir koku hassasiyeti de yok, sizde ne zaman başladı acaba? Böyle olmasi normal mi? Sadece şişkinlik hiss ediyorum
Daisy0000 gul-lale1 26+5im.Herkeste aynı belirti olmaz, bende hiç olmadı hassasiyet ,mide bulantısı da toplasanız 5defa olmuştur
designermoms gul-lale1 ben ilk başlarda çok iyiydim doktoruma sordum 8. haftadan sonra başlar dedi öyle de oldu tam 8. haftada başladı 2ay öldüm öldüm dirildim olmaması çok daha iyi :)
Gurbetaslan Merhabalar bende suan 7+3 teyim siskinlik ve gögüs hassasiyetim dısanda mide bulantım ve koku hassasiyetim olmadı henüz ve bgn randevumuz var kalb atısını duyabiliriz ınsallah
gul-lale1 Gurbetaslan bende de göğüs hassasiyeti var, başka Bir şey daha hiss etmedim. İnsaAllah duyarsınız