tubiii11 Kızlar ne kadar dikkat etsem de sola yada sağa yatmaya gece uyurken kendimi sırt üstü yatarken buluyorum bi sıkıntı olur mu acaba 23+4 haftalıgız
Sevilayms tubiii11 Bende öyleydım sureklı , soluma dönüp sırtıma ve belime yastık sıkıstırıyorum artık ben istemeden dönemiyorum. Şu e-bebek te satılan ıkılı yastık var ya onları kullanıyorum arkamı desteklıyorum 🤷🏼♀️
Aecer tubiii11 ben de öyleyim eskiden asla sırtüstü yatamazdım, şimdi sürekli kendimi sırtüstü yatarken buluyorum ki hamile yastığı almama rağmen onla bile sırtımı dönüyorum 😂
abc_def tubiii11 7 . Aydansonra sola yatmanın daha önemli oldugunu soyledi doktor erken dönemlerde bize kalmış o yuzden o vakte kadar istedgim gbi uyudum ben vücudumun müsade ettiği şekilde karın cıkınce üzerine yatmamalı tabi
handeserdes doktorum nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi. dönmek istemen normal, bu refleks harekettir dedi. sürekli aynı tarafa yatarsam kan dolaşımı zayıflıyormuş. o yüzden yüz üstü hariç nasıl istiyorsam öyle yatıyorum. döne döne :)
abc_def tubiii11 daha erken baskı için ama sonlarda yatsanda nefes alamıyosun ben alamıyorm yastık yükseltiyorum eğer yanların cok agrorsada