Zeynepersozaktas160992 Merhabalar bir sorum olcaktııı diyelimkii bir problemi var bebeğinn anne karnında bunun tedavisi varmı? Yada bu tür sorunları ögrenmemiz bize ne fayda sağlıycak bende çarşamba günü gircem detaylıya
Ftmysf1007 Zeynepersozaktas160992 ben de tam bilmiyorum ama bir sorun olursa önlem alınabiliyormuş doğum anında ya da tedavilerle
Opecert Ftmysf1007 valla bizmki bekledi duacıyız yoksa hastane uzaktaydı bidaha git gel yapmayın dedi adam yazık bekledi o yüzden de cok icimize sindi detaylı insallah saglıklı sıhhatli de kucagımıza alırız
Fadimehizz Biz de yarın giricez inşallah detaylı ultrasona hem de bebişimizi görücez içim kıpır kıpır😊
Ftmysf1007 Sevgi-88 aleykümselam gittim. Hastanelerde eşimi almıyolardı. Biz de özel muayeneye gittik. 40 dkka sürdü. 1500 verdik
havvasutcu Sevgi-88 ben Ankara Çankaya da dk sinan tan hocama yaptirdim6 martta iyikide gittim içimi rahatlattı 40 50 dakka bebeğimin herşeyine baktı çok şükür çok güzel geçti tavsiye ederim tek gebeliğe bin lira verdim çoğul gebeliklerde ne kadar alıyorlar onu bilmiyom🙂
Ftmysf1007 Koalammm gittim bir sıkıntı çıkmadı çok şükür 40 dkka sürdü. Detaylı baktı doktor. Bir sıkıntı görmedi. Umarım da yoktur 🤲🏻 cinsiyeti değişmedi aynı 😅 babasına benzemesi dışında da sorun yok
Ftmysf1007 Fadimehizz ben de özele gidiyordum. Almıyoruz dediler gittiğim hastane. 15-20 dkka sürüyor diyince başka bir yere yöneldik
Koalammm Ftmysf1007 sağlıkla gelsin inşallah🙏☺️ benimde 14 Nisan’da randevum var detaylı ultrason için bende çok heyecanlıyım yüzünü net göreceğimiz için alttan da baktı mı canım yoksa sadece karnından mi baktı birde ultrason görüntüsü verdiler mi ?
Meril havvasutcu merhaba bende Sinan hocaya gidicem detaylı ultrason için. Allah korusun bir sıkıntı görürse hemen söylüyor mu yoksa bütün kontrolün bitmesini mi bekliyor