alyaninannesibtl 37+4 olduk bugün kızımla ve 2 saat sonra doktora gidip anestezi uzmanıyla görüşüp günümüzü alicaz belki de son kontrol 😊 çokça heycan var dua edin güzel anneler 😍
Ygmrry alyaninannesibtl sağlıkla kucağına al inşallahh🙏🏼😍 benimde 3 gün sonra sezeryan doğumum hepimiz sağlıkla rahatlıkla atlayalım bu süreci🙏🏼🙏🏼
alyaninannesibtl Hazal44 gün almaya gidicez 38 e gün veriyorlar genelde 😊 bide son bi tahlil falan yapılacak ameliyata hazırlık için 😊