Kevser29k benim 1.saat tokluk 186 çıkmıştı, 180 sınır kabul ediliyordu gittiğim hastanede. Evde ölçüp takip etmemi istedi doktorum. Evde de 197 yr kadar çıkınca dahiliyeye gönderdi, o da diyetisyene, ama diyete tam uyamıyorum aç kalıyorum. O yüzden yüksek gitti hep şeker. Bundan dolayı da insüline başladık