Kızlar ara ara yürürken sol kasığım ağrıyor kasılıyor gibi ilk gebeliğim. 35 haftalığız doğum sancısı değildir dimi bilgilendirirmisiniz. Normalde acı eşiğim çok yüksek ama mesela 1 hafta boyunca sürekli agrıyor acıyor sonra geçiyor 2 gün sonra tekrar başkıyor