Kızlar nasipse perşembe günü sabah 11de sezaryen olacağım, şimdiden saatler geçmiyor sanki bi yandan eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum son dkya bıraktıklarım olmuştu beşiğini bile yarın kuracağım 😅 dualarınızı eksik etmeyin, hepimiz sağ Salim doğuralım inşallah 🥰