yenibirannis Kizlar 3 aylık hamileyim folik asit içiyorum 2 günlüğüne bı yere geldik folik asitimi yanıma almayı unuttum 2 gün icmesem bişe olurmu? Yarın burdan eczaneden aliymmi yoksa
PrensinAnnesi61 yenibirannis Ben 13.haftada bıraktım, bir şey olmaz sanırım 2 gün içmesen, sonuçta bir takviye 🤔 doktorunuz ne zaman bırakmanızı söyledi ben artık demir ve vitamin ilaçlarına başladım dün itibariyle
yenibirannis PrensinAnnesi61 kontrolüm çarşamba henüz bişe demedi 😏 yeni 3 aylık oldum gidicem carsambaya