Slaedz Kızlar merhaba çıkan gelişim geriliği ve Su fazlalığından geçen yatışım istenmişti ama ben kabul etmedim imza atıp çıkmıştım pazartesi tekrar görücez dediler bu gün geldiğimde ise sol bebeğimin suyu çok azalmış ve gelişim geriliği onda aralarında olan kan akımı da yavaşlamıştı. Yatışım tekrar istendi bu sefer yattım iyiki de yatmışım. Yattığımda sancım yoktu herşey normaldi ama birden kasılmaların artmasıyla sancım başlaması bir oldu ve 3 santim açıklığım başladı doktor hemen ultrasonda görmeliyim dedi baktıktan sonra hadi kalk yarım saat içinde sezeryandasın dedi şok oldum hastanede kimse yok eşim eşyalar için eve gitti onu bile ameliyata girerken göremedim 🥺💞 ameliyata girdim belden iğne yaptılar uyuşmadım karıncalanma var ama his de vardı bu sefer doktor ben uyuşmayınca genel anestezi verdi bebeklerimi doğumda göremedim 😢❤️ çıktığımda uyandırıyolardı ve bebeklerimi aldınız diye hemşirelere bağırıp ağlamaya başladım😅 haklarını umarım helal etmişlerdir çok sancılıydı aşşağı hemen odama çıktım ağrı kesici yaptılar bi nebze olsun rahatladım 😇 somra kalkıp yürüyüş yaptım biraz olsun yürüdüm idrarım gelmiyor tek sıkıntı bu çok fazla susuz kalmışım ha 2 saate birde sütümü sağıp gönderiyorum az ama onlar için azda olsa sağmak zorundayım şimdi ikisi de küvezde biri solunum cihazında bağlı diğeri normal bi şekilde yatıyormuş eşim görmüş ben daha göremedim yarın öğlen 12 de görücem İnşallah 🙏🏻🤗 diyceğim şu ki korkulucak gibi değil sezeryan Allah herkese sağlıkla hayırlı doğumlar nasip etsin ağrısız sızısız umarım🙏🏻 biz happy mom’dan mezun olduk😅 darısı bütün hamişlereee🤭🤭💞💞
Ecemsuakpolat_ Slaedz allahım saülıcakla büyütmeyi nasip etsin yavrularına tez zamanda kavuşman dileğiyle kuzum benim 🥰🌸
Dolphin16 Slaedz gözünüz aydın canım 🧿Allahım sağlıklı analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🤲🧿🧿