Uges2015 Yanımda kimse yok soramıyorum o yüzden belimden kasıklarıma doğru ağrı geliyor ağrı gelince suda geliyor sabah galiba nişanım geldi sizce doktora gitmeliyim hemen yoksa sancının sıklaşmadınız kı bekleyeyim 40. Haftadayım
Hizligonzales Uges2015 bence gidin su gelmis nisan gelmiş sanci var beklemeyin derim ben evde sanci siklassin bekle diyorlar ama bana gore riskli geliyor bebek ne durumda acilman ne durum da bilemezsin sonucta git o yuzden
Fuhen Uges2015 suyun mu geliyor tuvaletini yapıyor gibi ama kontrol dışı geliyor şu çok berrak oluyor eğer öyleyse hastaneye gidin derim benimde suyum gelmişti az çok bilmem benim çok geliyordu sık sık az geliyordu 7 saat sancı çektim suyum bitmişti hastaneye gidin derim bir doktor bakmalı çok belirti var çünkü su sancı nişan
Uges2015 Fuhen evet berrak geliyor ilk böyle sarımsı geldi sonra her sancı da istemsiz berrak su geliyor
Sahradmla Uges2015 benimde suyum gelmişti mesela 9 cm açılmaya kadar sancı çekmiyorum ben her insan bir değil belki acilman vardır sancin yoktur git derim bianda yakalanıp yetismemekse gitmen en dogrusu
RuyaKuzey2534 Uges2015 Canım benim hemen git. Benim gram sancım yoktu 4 cm açılmam vardı. Suyum geldi sancım arttı sıkı sancım geldiğinde doğumum hemen oldu. Doğum bu herkesi yerden yere vurmuyor. 2 doğum yaptım birini hatırlamam birini unutamam öyle bişey yani. Hemen git
Uges2015 RuyaKuzey2534 sancı sıklaşmasını beklemeyim mi belimden geliyor düzensiz şekilde suyumda sancı geldiğinde akıyor
Sahradmla Uges2015 canım herkeste sancı olmuyor bnde suyum geldi diye gittim 6 cm açılma vardı hiç sancı yoktu yatış yapıldı 9 cm olana kadar gram sancı çekmedim 2 çocuğumda da
RuyaKuzey2534 Uges2015 Git işte bebek baskı yapıyor böyle rahat rahat doğurursun inşallah. Bekleme kesinlikle
Ledeyna21 Uges2015 suyunuz dolu dolu geldiyse beklemeyin fakat az geldiyse ve sancınız sıkılaşmadıysa sıkılaşana kadar bekleyebilirsiniz ama ulaşım sıkıntınız varsa riske atmayın