Nur4400 Benim gibi olan varmış çok şükür🙈 banada tuhaf etkiler yaptı, bilmiyorum ilaçtan mı. Bende bıraktım. Onun yerine elimden geldiğince doğal beslenmeye sebze meyve bol tüketmeye çalışıyorum. Çok şükür doktorum da bu vakte kadar kötü bir şey demedi. Gerek yıksa eğer, vitamin ilacı almanın bir mantığı yok. Herkese de veriyorlar sanırım