gulcan_inci Suyunuz gelmeyedebilir nişanınız da öyle, bebeğin çok hareketli olması evet bazen doğum belirtisi olabiliyor kızımda 6 cm açılmayla gitmeme rağmen kıpır kıpırdı. Kendinizi sancı konusunda bi kaç saat takip etmelisiniz 5 dk bir oluşan düzenli ve geçmeyen sancınız varsa başlamış demektir. Ama açılmanız olup hiç sancınız da olmayabilir en son kızımda 41+4 de doğurdum doktorum 40. Haftamdan sonda 2 günde bir acile gidip gözükmemi istemişti.