zeyep98 Kızlar merhaba adetim iki haftadır gecikiyor iki hafta önce kan testi yaptım 22.5 çıktı 2 gün önce kanamam başladı yeniden test yaptığımda 28 çıktı yani 10 günde sadece 6 artmış ve kanamam hala devam ediyor sizce nedeni ne olabilir
Adensu_ zeyep98 canim oncelikle gecmis olsun.. saglikli bir gebelikte normalde suanda baya yukselmis olmasi gerekirdi.. doktora gittin mi?
Hayalim1_ zeyep98 öncelikle geçmiş olsun çiçeğim sağlıklı gebelık degılmıs buna tıpta kimyasal gebelik dıyorlar bende yaşadım