Arkadaşlar merhaba. Dün Spinal anestezi ile sezeryan oldum. Dün gece 2 de ve bugün yine aynı saatte çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum. Yanı bu acıyı tarif etmem imkansız. Boynumdan başlıyor ensemden kafama doğru eğilemiyorum. Kafamda ve kulaklarımda basınç hissi var. Delireceğim ağrıdan. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba ?