Eda1405 benim ilk doğumum genel di hicbirsey anlamadım çocuğu bile ne kadar sonra gördüm özelde yapmıştım şimdi ikinciye gebeyim nasip olursa spinal istiyorum her ana şahit olmak için bel ağrısını normalde de çekiyoruz zaten etki olarak kalırsa eğer ve tabi devlet yaparsa sipinali